Inlägg: 2862259
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Gavve:
Att Lindstein gör en dålig match ser alla.
Han är precia lika dålig som övriga BIF spelare ikväll.
Men du kan inte förvänta dig lika mycket av en juniormålis som av Källgren.
Där har du skillnaden & det måste ju även du förstå!
Att Lindstein gör en dålig match ser alla.
Han är precia lika dålig som övriga BIF spelare ikväll.
Men du kan inte förvänta dig lika mycket av en juniormålis som av Källgren.
Där har du skillnaden & det måste ju även du förstå!
+ 3
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Gavve: det är väl givet att det är så. Större lönekuvert, mer krav. Gäller även bland utespelarana.
+ 1
Man ska inte kritisera Lindstein om vi har en junior i mål utan bara om Källgren står? Är det korrekt?