Inlägg: 2862293
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Ticko : Synd bara att det är meningslöst att göra mål nu. Inte ens jag blev glad av det.
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
dabif: ” Synd bara att det är meningslöst att göra mål nu. Inte ens jag blev glad av det.”
Aldrig fel att göra mål helst när Jack atack får sätta en efter haft ett tungt slutspel.
Behövs inför returen på torsdag.
Aldrig fel att göra mål helst när Jack atack får sätta en efter haft ett tungt slutspel.
Behövs inför returen på torsdag.
+ 6