Inlägg: 2862295
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Bra att domarna börja ta för fasthållningar när det står 5-0. Starkt 👋👋
+ 10
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Chanzone: Vi måste spela big ice hockey. Vi kan inte gå in i närkamper när sexfingrarna har frikort på fasthållningar.
+ 1
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Chanzone: håller med. Saik kommer undan alldeles för lätt där.
+ 2