Inlägg: 2862302
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Brynäsgubbe: Håller verkligen med! Som när Foppa knäckte klubban över knäet. Nu är det mer bara en massa lallande och ett ”jaha” efter att man har blivit utskåpade.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Anders Berg: Andra delen av det är ju "fans" som ständigt pissar på sitt lag och när nåt bra händer så är det typ "jaha". Ja, jag syftar på dig bland annat.
+ 1