Inlägg: 2862614
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Gavve:
mål 1
Lindstein spelar en svag puck i mitten av plan, puck som sedan hamnar vid sargen där Kinnvall och Kopacka i en alltför svag sargduell med SAIK spelare, pucken går ut mitt i plan och fiskas upp av Davidsson, vilken får fritt fram mellan cirklarna och lossar ett otagbart slagskott...
mål 1
Lindstein spelar en svag puck i mitten av plan, puck som sedan hamnar vid sargen där Kinnvall och Kopacka i en alltför svag sargduell med SAIK spelare, pucken går ut mitt i plan och fiskas upp av Davidsson, vilken får fritt fram mellan cirklarna och lossar ett otagbart slagskott...
+ 1
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Gavve: När vi inte för spelet och SAIK trycker på. Hemmaplan och trycket som blir där. Han har inte nerver för det helt enkelt. De första såg bra ut, men det går inte jämföra förutsättningarna
+ 1
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
När målvakter är på tal, Kimby dementerar nu ryktet om att Gidlöf ska vara på väg för att hjälpa DIF.
Synd för dem, han hade nog kunnat rädda dem.
Synd för dem, han hade nog kunnat rädda dem.
+ 2
Nyfiken fråga. Vad menar du med "denna typ av matcher som igår"? Vad var det i den som gör att han inte håller i den medan han höll i de första 2 (ingen klagade direkt på honom då)?
Edit: Försöker inte försvara någon här. Alla vet att Källgren inte hållit måttet över säsongen. Jag är på riktigt nyfiken vad som var så annorlunda i går jämfört med de andra 2 matcherna bara. Det enda jag kan säga skiljde själv är väl att utespelarna var helt usla i går (SAIK var bra också). Är det det som är skillnaden?