Inlägg: 2862649
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
DIFFEN: Måste erkänna att jag var helt neutral. Tills igår.
Skamligt beteende av alltför många DIF spelare. Knappast en slump.
Skamligt beteende av alltför många DIF spelare. Knappast en slump.
+ 1
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
DIFFEN: Rent generellt har jag aldrig haft nåt direkt emot Djurgården. Men nu har man samlat ihop Grewe, Klasen, Berg, Weigel, Costmar och valpen Eklund. Svårt att "heja" på Djurgården då. Dicken kan jag ändå leva med för han är rätt rolig emellanåt. Frondell och Kelleher gillar man ju också.
+ 2
Kul för övrigt att du var snäll och skrev synd för dem, de flesta verkar ogilla DIF så jag gillar din lite mer neutrala inställning. :)