Inlägg: 2863025
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Slaven82: Gnaget då jag gärna ser dem mot DIF i en final… men nu ligger ju diffen plötsligt pyrt till iofs…
+ 1
Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Slaven82: SSK vore trevligt att få upp i SHL. Inte långt för mig att åka och se mitt kära Brynäs.
Bor i Sthlm och har väldigt svårt för stöddiga gårdare. Gnaget känns harmlösa i jämförelse.
Karlskogas arena är inte SHL-mässig och är ingen bortamatch att åka till, så helst kringlorna från Tälje som sagt
Bor i Sthlm och har väldigt svårt för stöddiga gårdare. Gnaget känns harmlösa i jämförelse.
Karlskogas arena är inte SHL-mässig och är ingen bortamatch att åka till, så helst kringlorna från Tälje som sagt
+ 3
Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Slaven82: Önskar AIK absolut inget gott. Skulle vara för Melins skull men är tillräckligt. Så Bofors.
+ 1
Hoppas Södertälje slår ut Djurgården, så att ett nytt spännande lag kommer upp. Och nej, SHL behöver inte Djurgården.