Inlägg: 2863206
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
SaggeBoy: På is utan MV-kläder. Varit på is några gånger enligt han själv!
"...i träningsoverall och vanlig utespelarklubba i händerna...
...Men han hade sina målvaktsskridskor på fötterna och åkte runt lite på isen, ställde sig en stund i målet och gjorde lite fotarbete och typiska målvaktsrörelser mellan stolparna."
www.gd.se/2025-04-10/efter-skadan-ludde-persson-pa-is/
"...i träningsoverall och vanlig utespelarklubba i händerna...
...Men han hade sina målvaktsskridskor på fötterna och åkte runt lite på isen, ställde sig en stund i målet och gjorde lite fotarbete och typiska målvaktsrörelser mellan stolparna."
www.gd.se/2025-04-10/efter-skadan-ludde-persson-pa-is/
+ 3