Inlägg: 2863826
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Vilket underbart gäng av skitnödiga bebisar med pappsyken härinne.
Vid 2-0 var matchen redan över, tyckte man.
Nu grinar man och har gett upp.
Haha, stor supporterkomik….🤣🤣
Vid 2-0 var matchen redan över, tyckte man.
Nu grinar man och har gett upp.
Haha, stor supporterkomik….🤣🤣
+ 5
Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Söderström. Resten gör det dugligt. Hade han inte betett sig som en J16-spelare vid 0-1 och tagit en riktig jävla idiotutvisning hade det stått 2-1 till Brynäs nu.
+ 3
Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Vänder på frågan, Vilka tycker du ska få speltid i 3e?
Trippla byten på Söderström som inte haft ett rätt på 40 min?
Trippla byten på Söderström som inte haft ett rätt på 40 min?
+ 1