Inlägg: 2865621
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Slipper vi höra "Sandin-Pelikka" 6000 gånger varje kväll nu? Det är ju D'Astous de borde tjatat om.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
OveJärnkrok: Ja bara att slippa höra hans namn konstant är skönt. Själv tycker jag att både dasset och söderström är bättre än honom.
+ 4
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
OveJärnkrok: har han ens spelat den här matchserien? Har inte märkt av honom 🤔
+ 1