Inlägg: 2866335
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Huge:
Nej jag pratar inte om juat den situationen specifikt.
Nej jag pratar inte om hur den Svenska regelboken ser ut, jag pratar om att det är en bättre hockey i NHL och att det Svenska hockeyförbundet måste se över spelet runt målet, att målvakten och målgården inte skall vara 100% fredade.
Detta kan bland annat hjälpas med CC.
Nej jag pratar inte om juat den situationen specifikt.
Nej jag pratar inte om hur den Svenska regelboken ser ut, jag pratar om att det är en bättre hockey i NHL och att det Svenska hockeyförbundet måste se över spelet runt målet, att målvakten och målgården inte skall vara 100% fredade.
Detta kan bland annat hjälpas med CC.
Om du eller nån annan sen vill se bedömningar här i SHL som mer liknar de man har i NHL så är väl det en helt annan fråga?
Fattar du inte det?