Inlägg: 2866551
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
noBeard: Verkar vara lite upprört bland Brynäsare på Twitter om att Brynäsare som bor i andra städer har roffat åt sig nästan alla biljetter typ. Grattis till Finalplatsen avslutningsvis!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
ante08: Köper inte alls det resonemanget faktiskt.
Klart det är trist att folk som är medlemmar och köpt lösbiljetter till varenda match nu blir utan - Men samtidigt, bor man i Gävle eller i närheten och "är i Gavlerinken så ofta de kan" - Då kanske man skulle köpt sig ett slutspelspaket eller ett säsongskort...
Jag bor ganska långt från Gävle och har absolut inte kunnat gå varje match, men köpte säsongskort på stå ändå i princip enbart för att slippa de här problemen. Visst, hade vi åkt ur i fyra raka i kvarten hade det blivit rätt dyrt per match, men den risken får man ju ta.
Klart det är trist att folk som är medlemmar och köpt lösbiljetter till varenda match nu blir utan - Men samtidigt, bor man i Gävle eller i närheten och "är i Gavlerinken så ofta de kan" - Då kanske man skulle köpt sig ett slutspelspaket eller ett säsongskort...
Jag bor ganska långt från Gävle och har absolut inte kunnat gå varje match, men köpte säsongskort på stå ändå i princip enbart för att slippa de här problemen. Visst, hade vi åkt ur i fyra raka i kvarten hade det blivit rätt dyrt per match, men den risken får man ju ta.
+ 16