Inlägg: 2866628
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Farsang: Jo, om man bara åker i medgång är det att vara medgångssupporter. Varför var inte dessa långväga resenärer lika angelägna om att se kvalmatcherna för några år sedan?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Peja: Alltså hallå. Vilka pratar du om? Brynäs ökade publiksnittet - nytt rekord- när man åkt ned och harvade i allsvenskan. Var det medgångssupportrar?
+ 8