Inlägg: 2866951
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Men, nog är det bra trevligare att åka till Göteborg än Luleå.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
tourz: Tidsmässigt skiljer det inte någonting. Vi har psykologiskt övertag på Luleå sedan 1993. 😂
+ 2
Sv: A proposito de nada
tourz: hur dåliga är Frölunda?? Synd på att dwt inte blir en match sju iaf.
+ 2