Inlägg: 2867438
Sv: A proposito de nada
lapad: Borde dömas bort, han tar sig in själv och trycker till benet innanför linjen
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dabif: När man var yngre klagade folk sällan på domslut men nu är det nästan pinsamt. Domarna gör misstag ibland såklart men för det mesta är besluten dom rätta
+ 3
Sv: A proposito de nada
dabif: Enkelt beslut för domarna, precis som Skellefteås bortdömda mål förmodligen var. Måste bli jobbigt för alla som tror att Djurgården alltid har domarna på sin sida och att Skellefteås bortdömda var en enorm domarskandal.
+ 3