Inlägg: 2868106
Sv: A proposito de nada
atilla: Tennstopet har riktigt gott käk, vet inte hur det brukar se ut på matchdagar, men det är riktigt god mat, bra priser och trevlig personal. Har väl en liten bar dessutom.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SpecterV2: Det är en riktigt bra restaurang men inget särskilt i sig inför matcher.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Gillar Djoos mycket: ” Ja, det är här jag vill spela och det var så jag ville ha det när allt blev klart inför den här säsongen. Brynäs är mitt lag” (GD)
Verkar väldigt trevlig för övrigt. 👍
Verkar väldigt trevlig för övrigt. 👍
+ 5