Inlägg: 2869441
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
nittontolv: Det stämmer, töntarna från obygden kom gående mot puben och försökte knalla in, blev stoppade av en vakt och sen blev det slagsmål i entrén när Brynäsarna mötte upp och jagade iväg packet.
+ 13
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Honken: birollsbesättningen från "Jägarna" blev jagade. Skön ironi ändå 😇
+ 7
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Honken: med tanke på vad som utspelade sig på sektion F1 under lördagen har jag inga större problem med det överhuvudtaget...
+ 2
