Inlägg: 2869474
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
lapad: jag är lite tvärtom.. jag får svårt att sova efter en vinst, jag blir het enkelt för exalterad efter 😅
+ 5
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
lapad: Tur då att man har en bilresa hem på några timmar så man kan sitta och njuta med övriga resenärer alternativt ånga av sig en del frustration 😉
Tidigt morgonmöte? Jajamän…
Tidigt morgonmöte? Jajamän…
+ 4
Har tränat både lördag och söndag. Idag behöver jag lite vila och fokusera på kvällen. Det värsta är att matchen börjar senare och då blir det svårt att sova efter då hjärnan är igång och det blir antagligen ännu värre vid en eventuell (hoppas inte) förlust.