Inlägg: 2870064
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Erat:
Visst är det märkligt att de väntar till tredje innan de börjar att spela hockey =)
Visst är det märkligt att de väntar till tredje innan de börjar att spela hockey =)
+ 1
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Man måste in folk framför kassen. Att det skall vara så svårt att få till. Kom igen nu, ett till så det blir lite spänning.
+ 3