Inlägg: 2870171
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Fast att en spelare går av som en säkerhetsåtgärd när man leder med 4-0 behöver man ju inte hålla på och joddla om i tid och otid, om man inte ens är intresserad av hur det gick för en kille som fick en puck i ansiktet…
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Cardigan Daffipoff:
Absolut, jag menar bara att hade det varit Rödin som klivit av hade nog kommentatorerna lagt mer fokus på det. När en stjärnspelare kliver av kan det potentiellt avgöra en matchserie.
Absolut, jag menar bara att hade det varit Rödin som klivit av hade nog kommentatorerna lagt mer fokus på det. När en stjärnspelare kliver av kan det potentiellt avgöra en matchserie.
+ 1