Inlägg: 2870176
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
lapad: 😂😂 det kan man absolut fundera på…
Skämt åsido: hur tänker Gälla inkl ledarstaben och Indrasis själv? Skrev tidigare att nu är det ju för sent att ändra laguppställningen, sorgligt att se hursomhelst.
Ang BP: håller med där också. TV 4 sa vid något tillfälle att vårt BP 60 %-igt och då kan man inte skylla på ”bara” små marginaler enligt mig.
Har skrivit tidigare vi ska nog inte förvänta oss en förbättring i BP (och PP) med dagens spelare och ledare. Då borde det ha skett förändring tidigare isåfall.
Skämt åsido: hur tänker Gälla inkl ledarstaben och Indrasis själv? Skrev tidigare att nu är det ju för sent att ändra laguppställningen, sorgligt att se hursomhelst.
Ang BP: håller med där också. TV 4 sa vid något tillfälle att vårt BP 60 %-igt och då kan man inte skylla på ”bara” små marginaler enligt mig.
Har skrivit tidigare vi ska nog inte förvänta oss en förbättring i BP (och PP) med dagens spelare och ledare. Då borde det ha skett förändring tidigare isåfall.
Sedan så blir jag orolig när Gälla försvarar BP och snackar om små marginaler. Självklart är det små marginaler i ett BP och det måste vi hantera mycket bättre.