Inlägg: 2870263
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
xxx BIF xxx: "Finns det risk att Ölund får avstängninga? Dvs inte vad ni tycker om tacklingen utan om det kan bli anmälan fast det inte blev matchstraff igår?"
Ja. Spelare kan till och med bli anmälda till disciplinnämnden även om det inte blev en utvisning i matchen.
Här kan du läsa mer om hur det hanteras:
www.shl.se/sa-hanteras-disciplinarenden
Ja. Spelare kan till och med bli anmälda till disciplinnämnden även om det inte blev en utvisning i matchen.
Här kan du läsa mer om hur det hanteras:
www.shl.se/sa-hanteras-disciplinarenden
+ 1
Sen var det kul att höra Sasses beskrivning av gällas tal i podden först. Trodde utifrån podden att gälla skulle låta lite mer uppspeedat arg. Själv tyckte jag Gälla höll sig på en väldigt bra i nivå.
Finns det risk att Ölund får avstängninga? Dvs inte vad ni tycker om tacklingen utan om det kan bli anmälan fast det inte blev matchstraff igår?