Inlägg: 2871535
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Vi har fortfarande chans på guld såklart. Skulle vi torska ikväll, vilket mycket tyder på, så är det långt ifrån över. Men det går inte att fortsätta med idiotbesluten, Indrasis misstag blev jobbigt, även om man inte kan skylla allt på honom. Även Scott tar ett dumt beslut.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Allt måste göras om BP, PP, spelidé, de har läst vårat spel. Går inte att vara uddlös.