Inlägg: 2871626
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
jag mår sååå dåligt när det går åt skogen för oss men får påminna mig själv var vi kommer ifrån, det glömmer man lätt bort..
+ 5
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
parks: Jo, värt att tänka på det mitt i den aktuella deppigheten. En fantastisk grundserie och ändå ett slutspel ända hit. Men - man vill absolut inte uppleva ett fatalt slutintryck av denna säsong med ett pladask i finalen.
+ 3