Inlägg: 2872113
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Nog dags för Brynäs att göra en hail mary på lördag.
Funderar på om man ska använda sig av Lejon nu när han ändå finns att tillgå, dessvärre kommer han från sjukdom och inte den form han visade upp där länge i Karlskoga..
Silfver-Larsson-Lejon
Rödin-Scott-Kopacka
Trivigno-Schroeder- Lindblom
Vesel-Ölund-Sundqvist
Extra: Indrasis
Funderar på om man ska använda sig av Lejon nu när han ändå finns att tillgå, dessvärre kommer han från sjukdom och inte den form han visade upp där länge i Karlskoga..
Silfver-Larsson-Lejon
Rödin-Scott-Kopacka
Trivigno-Schroeder- Lindblom
Vesel-Ölund-Sundqvist
Extra: Indrasis
+ 2
Testa Indrasis som back?
Vi saknar backar med tyngd!
De lätta backarna blev sämre i och med Bertilssons skada.
Tycker att våra coacher bör steppa upp liiite...
Våra tre tränare har betydligt större meriter än exempelvis Luleås andre tränare, som endast spelat i Div2, Bergeforsen och Kovland.