Inlägg: 2875048
Svarskommentarer
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Svensson_62: "Bulan kanske trivs bättre i Gävle?"
Pratade med Bulan när han bodde i Gävle och han trivdes bra.
Jag fick höra också om varför han kallas för Bulan. När han var liten så råkade han cykla in i en lyktstolpe och fick en rejäl bula, hahaha
Pratade med Bulan när han bodde i Gävle och han trivdes bra.
Jag fick höra också om varför han kallas för Bulan. När han var liten så råkade han cykla in i en lyktstolpe och fick en rejäl bula, hahaha
+ 5