Inlägg: 2875734
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Hade det varit NHL-domare hade spelarna suttit i knät på varandra i utvisningsbåset. Tillåts på tok för mycket hakningar i Sverige. Riktigt irriterande när man belönas av att åka sulky efter en snabbare spelare istället för att bli utvisad.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Läktarproffset: Här ligger vi efter, hade gärna sett att detta blir utvisning, får en mycket roligare och snabbare hockey
+ 2