Inlägg: 2875964
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Domarna måste vara betalda med lite Minecraftpengar. Helt sjukt hur det ser ut!
+ 6
Svarskommentarer
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Inte domarnas fel att vi ligegr under tre puckar, men helt jävla sjukt att vi inte fått ett enda jävla pp.
Och hur fan har kärringen Omark mage att prata om avstängningar efter att O'Neill kom undan? De drar sig fan inte för något. Luleå är ett skamligt lag.
Och hur fan har kärringen Omark mage att prata om avstängningar efter att O'Neill kom undan? De drar sig fan inte för något. Luleå är ett skamligt lag.
+ 21
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
{9382}: Jag fattar kanske om de vill "jämna" ut den med knätacklingen som inte blåstes...
Men ändå de leder med 3-0 fan gör något för SHL spänningen
Men ändå de leder med 3-0 fan gör något för SHL spänningen