Inlägg: 2876489
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Peja: Yes har svårt att förstå varför vi inte breddade fw- sidan inför slutspelet. Pengar måste ju finnas.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Nu laddar vi för seger på torsdag,gubbar. Jag har redan bestämt att jag kommer inta alkohol under matchen iförd matchtröja. Ove-Kepsen funkade bara en match. Jag kommer även att försöka kommunicera med Herr Sandlin på ett kosmiskt plan och be han ingjuta mer mod och ork i våra boys.
+ 16
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Bratwursten :
Allt flöt på, alla var glada & poängen ramlade in sä fanns nog ingen anledning att värva.
Men det är lätt att vara efterklok, ex hur i helvete kunde de signa upp Källgren på ett 3 årskontrakt värt 300 K i månaden.... ?
Allt flöt på, alla var glada & poängen ramlade in sä fanns nog ingen anledning att värva.
Men det är lätt att vara efterklok, ex hur i helvete kunde de signa upp Källgren på ett 3 årskontrakt värt 300 K i månaden.... ?
+ 4