Inlägg: 2876548
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Klockan har passerat 07:30, alltså blir det ingen anmälan trots Luleanernas gråt?
Svarskommentarer
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
nittontolv: 8:00 brukar de väl komma ut? Och det borde innebära att Söderström slapp både utvisning och anmälan.
Jag är ärligt talat lite förvånad själv. Tycker nog att den skulle ha anmälts på precis samma sätt jag tycker att O'Neills slashing skulle anmälts och granskats. Men jag tänker inte sitta och klaga när det är fördel oss så klart.
Jag är ärligt talat lite förvånad själv. Tycker nog att den skulle ha anmälts på precis samma sätt jag tycker att O'Neills slashing skulle anmälts och granskats. Men jag tänker inte sitta och klaga när det är fördel oss så klart.
+ 4