Inlägg: 2876557
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Gavve: De la ribban för anmälningar i finalserien när de inte anmälde O’Neils överfall. Det var därför väntat och helt rätt att inte anmäla Söderström.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Peja: Omark är ju lite smart när han bara returnerar samma krav på granskning och ev avstängning som Gällstedt gjorde i media efter O'Neills slashing på Rödin.
Omark vet förstås att det där inte är nån medveten slewfoot när han tittat på den, är nog mest ett sätt att pika Brynäs och Gällstedt, skulle jag tro...
Omark vet förstås att det där inte är nån medveten slewfoot när han tittat på den, är nog mest ett sätt att pika Brynäs och Gällstedt, skulle jag tro...