Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2881311
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Viktigt tillägg (står i artikeln) är ju att det inte är säkert att det kommer sändas på TV alls:
"Och i nuläget är det inte klart om matcherna från Sveriges högsta serie på damsidan kommer att tv-sändas över huvud taget nästa säsong."
Lite trist tycker jag då jag gärna kollar på det. Men förstår samtidigt om det inte lockar tittare och därmed pengar. TV4 köper ju inte in SHL/SDHL för att vara snälla utan för att tjäna pengar på det.
"Och i nuläget är det inte klart om matcherna från Sveriges högsta serie på damsidan kommer att tv-sändas över huvud taget nästa säsong."
Lite trist tycker jag då jag gärna kollar på det. Men förstår samtidigt om det inte lockar tittare och därmed pengar. TV4 köper ju inte in SHL/SDHL för att vara snälla utan för att tjäna pengar på det.