Inlägg: 2882262
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: ser det så här.
Alternativ 1: Vi vill antingen ha Hägg eller Day
Alternativ 2: Söderström lämnar, men då tror jag Alcén vill ha något mer offensivt
Alternativ 3: Axel Andersson testar lyckan i Nordamerika igen
Alternativ 4: En annan spelare tvingas till operation och rehab, eventuellt Djoos?
Alternativ 1: Vi vill antingen ha Hägg eller Day
Alternativ 2: Söderström lämnar, men då tror jag Alcén vill ha något mer offensivt
Alternativ 3: Axel Andersson testar lyckan i Nordamerika igen
Alternativ 4: En annan spelare tvingas till operation och rehab, eventuellt Djoos?
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
Farsang: Tror du på fullt allvar att Söderström blir kvar? Varför skulle isf Chicago trejda till sig hans rättigheter? Nej, Söderström är förlorad. Chicago har ju en hel månad på sig att skriva kontrakt med honom. Räkna med att han försvinner, allt annat är bonus.
+ 3
Backarna
Söderström-Day?
Kinnvall-Hägg
Djoos-Norlinder
Och Axel Andersson då?!?!
FITTA, tyder dessa ”potentiella värvningar” på att Söderström kommer lämna?🥵