Inlägg: 2885488
Sv: Silly Season 2025-26
Zzz: Jag tänker att som det är på alla arbetsplatser där det finns par som lever tillsammans. Och som på alla arbetsplatser tänker jag att det skulle kunna vara vara mer komplicerat om det gällde en chef som hade en relation med en medarbetar och den maktdynamiken det innebär. Men är ju väldigt ofta det är problemfritt med att ha medarbetare som är ihop och lever tillsammans.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Retse: Man brukar dock inte duscha ihop med andra par vanligtvis på arbetsplatser. ”Not that there is anything wrong with it” som dom upprepat sa i ett Seinfeldtavsnitt men är ju upplagt för komplikationer.