Inlägg: 2889170
Sv: Silly Season 2025-26
BlygeKenta: Och det har du kommit fram till efter att ha sett Kempny i många tjeckiska ligamatcher förra säsongen, eller hur?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Peja: Jag har haft ganska bra koll på honom och han är ordentligt på dekis. Ingen jag skulle vilja ha i mitt lag, möjligtvis om han spelade gratis.
Han har varit iskall på marknaden, eran sportchef måste ha varit desperat.
Han har varit iskall på marknaden, eran sportchef måste ha varit desperat.