Inlägg: 2890693
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Simpa: kan absolut leva med Vesel som center i fjärde och Ölund som center i tredje.
Redan sjukt nöjd med denna silly dock: När hade vi senast en liknande forwardsuppsättning på papperet??
Redan sjukt nöjd med denna silly dock: När hade vi senast en liknande forwardsuppsättning på papperet??
+ 10
Sv: Silly Season 2025-26
Simpa: Kommer Bäckström krita på tror jag inte på fler nyförvärv på centern.
Om inte Pettersson sticker då tex.
Om inte Pettersson sticker då tex.
+ 5
Fwd:
Silfverberg - Larsson - Bellows
Rödin - Bäckis - Jonsson Fjällby
Lindblom - Ny Center - Kopacka
Trivigno - Ölund - Scott
Extra - Vesel, Pettersson, Svrcek, Sundquist, Hillström
Def:
Hägg - Ny
Djoos - Kempny
Norlinder - Andersson
7e: Kinnvall