Inlägg: 2890757
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
IronKrook: Borta då? 😉
Underbart att få så bra värvningsnyheter i medelhavsvärmen. Precis som flera tidigare varit inne på, bra att få in någon som går på insidan och även har målsinne. Parkerad framför mål i pp låter det som.
Sen får vi se om skridskoåkningen räcker till.
Underbart att få så bra värvningsnyheter i medelhavsvärmen. Precis som flera tidigare varit inne på, bra att få in någon som går på insidan och även har målsinne. Parkerad framför mål i pp låter det som.
Sen får vi se om skridskoåkningen räcker till.
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
IronKrook:
Alcens 3 senaste värvningar imponerar på mig.
Han sätter värvningarna även denna säsong!
Vill minnas att det inte var några glädjetjut över namner när han tillträdde som sportchef?
Tvärt om att det var lite livat 😉
Bra jobbat Brynäs i alla fall!👍
Alcens 3 senaste värvningar imponerar på mig.
Han sätter värvningarna även denna säsong!
Vill minnas att det inte var några glädjetjut över namner när han tillträdde som sportchef?
Tvärt om att det var lite livat 😉
Bra jobbat Brynäs i alla fall!👍
+ 9
Alltså, de senaste värvningarna (Kempny, Delia och Bellows) och med Bäckström i antågande, är så spetsiga att jag nog får nöja mig med hemmamatcher mot Örebro, etc. Nej vänta, Örebro möter vi ju redan hemma den 20 september i den andra lördagsmatchen, kan bli svårt att knipa biljett där med 😆
Får nog rikta in mig på matcher i november mot Linköping eller Rögle…