Inlägg: 2890924
Sv: Silly Season 2025-26
Huss888: Om Pettersson presterar är det nog inte omöjligt att han nyper centerplatsen i tredje.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Tigerhjärta: ” Om Pettersson presterar är det nog inte omöjligt att han nyper centerplatsen i tredje.”
Jag håller med, hoppas LP får chansen i träningsmatcherna/CHL i den rollen. Tycker Öla funkar mycket bättre på en kant och skulle vilja se honom i 4:e med Vesel och Scott.
Jag håller med, hoppas LP får chansen i träningsmatcherna/CHL i den rollen. Tycker Öla funkar mycket bättre på en kant och skulle vilja se honom i 4:e med Vesel och Scott.
+ 3
Sv: Silly Season 2025-26
Helt galet...
Fjällby - Bäckström - Silfverberg
Bellows - Larsson - Lindblom
Trivingo - Ölund - Kopacka
Scott - Vesel - Rödin
Svrcek - Hillström - Petterson
Lejon, Sundqvist
Hägg - X
Djoos - Kempny
Norlinder - Andersson
Bertilsson - Kinnvall
Delia
Clara
Källgren
Tror man får låna ut Sundqvist och Lejon..
Fjällby - Bäckström - Silfverberg
Bellows - Larsson - Lindblom
Trivingo - Ölund - Kopacka
Scott - Vesel - Rödin
Svrcek - Hillström - Petterson
Lejon, Sundqvist
Hägg - X
Djoos - Kempny
Norlinder - Andersson
Bertilsson - Kinnvall
Delia
Clara
Källgren
Tror man får låna ut Sundqvist och Lejon..
+ 2