Inlägg: 2892413
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
hahii: Ser bra ut. Men som brunkaren sa. Du har ju glömt Lindblom.. Han ska alltså också in i det där laget...
+ 5
Sv: Silly Season 2025-26
hahii: det där ser inte tokigt ut. OM nu Svrcek tagit sådana steg. För att legitimera honom i en första behöver han ha blivit dubbelt så bra som sist. Vilket ju kan ha skett i hans ålder
Sv: Silly Season 2025-26
hahii: Du glömde en viss Lindblom ;) Skapligt lag på det berömda papperet måste jag säga när man ser det sådär.
+ 4
Det snackas om att Svrcek tagit enorma kliv. Testa honom med Bäckström och ser vart det bär.
En ungtupp med två riktigt rutinerade herrar.
Andra kedjan tycker jag är given. En fartfylld spelare istället för Insrasis är något de behöver.
3:e var bra under säsongen men försvann lite i slutet.
Go again.
4:e är vad som är kvar.
Tänk att behöva sätta rödin i fjärde. Den är sjuk
Svrcek-Bäckis-Bellows
AJF-Larsson-silfverberg
Trivigno-ölund-Kopacka
Rödin-scott/vesel-Petterson
Glad att jag inte är tränare.
Kommer nog bli en rolig vinter mina vänner.