Inlägg: 2900727
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Svensson_62:
Vad jag såg så kommer dom ställa upp såhär imorgon:
Delia (Clara)
Kinnvall - Kempny
Djoos-Norlinder
Andersson-Hägg
Dahlqvist
Silfverberg-Larsson-Rödin
Lindblom-Bäckström-Jonsson Fjällby
Bellows-Ölund-Kopacka
Pettersson-Vesel-Scott
Svrcek.
Alltså Bobby på sidan. Vilket är trist.
Sen fortsatt Bellows i 3e. Vilket jag tycker är fel.
Scott tycker jag inte varit bra på försäsongen. Gjort det bra i tekningarna där han ofta vunnit mycket. Men ser trög och rätt slarvig ut. Dessutom har han blivit serverad mackor i sin bumper roll i PP av Bäckis ett oräkneliga gånger men hans skott räcker inte till där har man sett.
Tycker dessa kedjor hade varit sexigare:
33-10-18
81-19-71
8-36-52
47-20-23
Vad jag såg så kommer dom ställa upp såhär imorgon:
Delia (Clara)
Kinnvall - Kempny
Djoos-Norlinder
Andersson-Hägg
Dahlqvist
Silfverberg-Larsson-Rödin
Lindblom-Bäckström-Jonsson Fjällby
Bellows-Ölund-Kopacka
Pettersson-Vesel-Scott
Svrcek.
Alltså Bobby på sidan. Vilket är trist.
Sen fortsatt Bellows i 3e. Vilket jag tycker är fel.
Scott tycker jag inte varit bra på försäsongen. Gjort det bra i tekningarna där han ofta vunnit mycket. Men ser trög och rätt slarvig ut. Dessutom har han blivit serverad mackor i sin bumper roll i PP av Bäckis ett oräkneliga gånger men hans skott räcker inte till där har man sett.
Tycker dessa kedjor hade varit sexigare:
33-10-18
81-19-71
8-36-52
47-20-23
+ 1
GD/Sasse: Bobby och AA tränar bägge i svarta tröjor idag