Inlägg: 2908182
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Horace76c:
"Som nån sa tidigare så avskyr jag att tala illa om legender men Ove o masken MÅSTE bort!"
I Indien är korna heliga
"Som nån sa tidigare så avskyr jag att tala illa om legender men Ove o masken MÅSTE bort!"
I Indien är korna heliga
+ 2
Sv: A proposito de nada
Horace76c:
De ligger alltså på 43% just nu!!!!!
Är det någon här som ÄRLIGT vet vem som ansvarar för BP?
De ligger alltså på 43% just nu!!!!!
Är det någon här som ÄRLIGT vet vem som ansvarar för BP?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Horace76c:
Respekten för BIF försvann totalt med klubban rakt upp i näsan på bäckis, kommer att visa andra lag i SHL att det lönar sig att spela fult mot "stjärnlaget BIF"
Respekten för BIF försvann totalt med klubban rakt upp i näsan på bäckis, kommer att visa andra lag i SHL att det lönar sig att spela fult mot "stjärnlaget BIF"
+ 3
Alltså, jag kan inte sluta tänka på det horribla PKt alltså.
Mot Växjö hade vi 20%
Luleå 0%
HV 100% (undantaget som bekräftar regeln?)
Örebro 40%
MIF 0%
Det är ju parodi...
Det här är ju ingen engångsföreteelse....
Vad fasen hände efter att vi vann serien i fjol?
Slutspelet var ju nästan lika illa.
Som nån sa tidigare så avskyr jag att tala illa om legender men Ove o masken MÅSTE bort!