Inlägg: 2908310
Sv: A proposito de nada
Huge: Igår började väl raset redan när det var två tre minuter kvar av första. Malmö hade en helt annan arbetsinsats och Brynäs var plötsligt tvåa på allting. Det borde ha varit en väckarklocka inför pausen, men icke. Så vi kan kanske inte hänga Delia ensam, men han har väl inte visat att han är målvakten som kliver fram och håller matchen vid liv när utespelarna fuskar.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Håller med om att man inte kan lasta målvakten för det krampaktiga spelet när spelet faller ihop. Men han tar faktiskt inte en enda puck mer än de enklaste. Och det sprider ju skräck inom laget.
+ 2