Inlägg: 2910741
Sv: A proposito de nada
slöhög322: Snacka om bra tajming att börja följa laget vid rätt tidpunkt när dom gör en sällsynt dundersäsong :)
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nittontolv: jag har generellt sett mer flyt än jag förtjänar, vilket kan intygas av alla som sett mitt feta arsle stå bredvid min byst-mässigt väl presterande fru.
På det temat har jag typ en halv månadslön utspritt på maxbett över 5-6 siter på SM-guld som jag fick in dagen innan bäckis presenterades. Med andra ord så kan ni slappna av, SM-guldet är säkrat och givet att min fru blir betydligt brunstigare när Silvris gör mål förutspår jag minst två av honom mot Frölunda. Har redan förberett och planerat för att lämna bort ungarna någon kväll i helgen så jag ser inte hur vändningen inte kommer den här veckan.
På det temat har jag typ en halv månadslön utspritt på maxbett över 5-6 siter på SM-guld som jag fick in dagen innan bäckis presenterades. Med andra ord så kan ni slappna av, SM-guldet är säkrat och givet att min fru blir betydligt brunstigare när Silvris gör mål förutspår jag minst två av honom mot Frölunda. Har redan förberett och planerat för att lämna bort ungarna någon kväll i helgen så jag ser inte hur vändningen inte kommer den här veckan.
+ 3