Inlägg: 2910750
Sv: A proposito de nada
Någon som vet vart bortaklackens entré är på Scandinavium? Har ej varit på den bortasektionen förut.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skagge: Det går nog utmärkt att gå in via vanliga entrén när det inte är en högriskmatch (DIF alltså).
Annars är det vid Skånegatan bortabussarna brukar stanna och där öppnas det upp för bortafansen. Finns en bussparkering mellan Svenska mässan och Scandinavium ifall du vill kolla på Google maps själv.
Annars är det vid Skånegatan bortabussarna brukar stanna och där öppnas det upp för bortafansen. Finns en bussparkering mellan Svenska mässan och Scandinavium ifall du vill kolla på Google maps själv.
+ 1