Inlägg: 2912800
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
IronKrook: nu har han jobbat igång hoppas jag för vi behöver en nordamerikan som går rakt på mål.
+ 2
Sv: A proposito de nada
IronKrook:
Tycker jag absolut inte han gör.
Förstörde ett helt PP på egen hand. Sköt utanför, var egoistisk... spelar bara för sig själv. Går på egna avslut hela tiden när det är bättre att spela pucken. Dessutom hemskt kroppsspråk igen.
Tycker jag absolut inte han gör.
Förstörde ett helt PP på egen hand. Sköt utanför, var egoistisk... spelar bara för sig själv. Går på egna avslut hela tiden när det är bättre att spela pucken. Dessutom hemskt kroppsspråk igen.