Inlägg: 2914585
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat:
Ja var det en 5 a på #36 i förra matchen så är detta en 5 a också.
Tycker att domarna har målat in sig i ett hörn nu då de väljer att granska båda som ngn form utav kompensation
Ja var det en 5 a på #36 i förra matchen så är detta en 5 a också.
Tycker att domarna har målat in sig i ett hörn nu då de väljer att granska båda som ngn form utav kompensation
+ 3
Sv: A proposito de nada
Ska definitivt vara en femma. Åkte Ölund förra matchen så ska den där jävla sopan göra det med.
+ 2