Inlägg: 2916906
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Våra stjärnor är trötta trots att ingen spelade CHL.
Såhär blir det när man inte gör jobbet. Ruggigt hur ofta jag har rätt om det här. Man SER när Brynäs kommer bli nollade.
Fyfan. Blir inte ens uppställt spel.
Såhär blir det när man inte gör jobbet. Ruggigt hur ofta jag har rätt om det här. Man SER när Brynäs kommer bli nollade.
Fyfan. Blir inte ens uppställt spel.
+ 4
Sv: A proposito de nada
ME88x: otroligt tafatt framåt, men saik har ju inte gjort mycket dom heller. Tycker varken Brynäs eller saik har varit bra
+ 1