Inlägg: 2916919
Sv: A proposito de nada
Ticko : och backar och målvakter, och kanske tränare? Ser inte bra ut detta.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern:
Så jävla dåligt!
Extra tråkigt att de förlorar på en horribel målvaktstavla!!
Börjar bli krisstämpel nu!
Så jävla dåligt!
Extra tråkigt att de förlorar på en horribel målvaktstavla!!
Börjar bli krisstämpel nu!
+ 2
Sv: A proposito de nada
När Skellefteå fick en målvaktsskada tog det deras sportchef en timme att värva en målvakt som är uppenbart bättre än båda Brynäs målvakter.
Brynäs torskar på grund av dålig effektivitet men man för också jobba i uppförsbacke på grund av Claras tavla.
Nu är Alcéns lagbygge 1 poäng från kvalstrecket.
Brynäs torskar på grund av dålig effektivitet men man för också jobba i uppförsbacke på grund av Claras tavla.
Nu är Alcéns lagbygge 1 poäng från kvalstrecket.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Supportern: Näää, ingen godkänd i denna plattmatch. Bottenträsket närmar sig.
+ 1