Inlägg: 2917013
Sv: A proposito de nada
Silfver: Jag är lugn! med det spel vi har så kommer vi helt klart sluta top 6.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Nädu play in om vi om vi har tur men det känns som detta kommer sluta i ett praktfiasko ( är ju iofs ett praktfiasko att hamna i play in).
Sv: A proposito de nada
Erat: Känner samma! Men vi måste börja vinna utan att imponera också! Som SAIK gör ikväll
+ 3