Inlägg: 2917037
Sv: A proposito de nada
Silfver: jo men att alla ska sparkas och skickas åt helvete tycker du är rimligt enligt vissa? Klart som fan att man hade önskat och väntat sig en bättre start på säsongen, men att regerande mästarna ligger bakom oss och att färjestad( guldtippad enligt vissa ) ligger 2 poäng fram visar ju bara hur lite poäng det behövs. Absolut att skulle vi torska 3 i rad , då är vi illa ute.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gyllen22: Nej, det tycker jag inte är rimligt. Men jag tror inte heller att det bara är en svacka, det är mer än så.
Jag tror att JA och Gällstedt kommer behöva ta en del obekväma beslut framöver.
Jag tror att JA och Gällstedt kommer behöva ta en del obekväma beslut framöver.
+ 4